Geef je klanten een topmoment!
28 augustus 2024
DWT technisch beheer staat elke dag in contact met heel veel klanten. Klanten waarvoor we elke dag klaar staan om ze te bedienen met service, onderhoud, renovatie en het oplossen van calamiteiten. Een hectische en dynamische omgeving waarin we de agenda van de dag nooit op voorhand kunnen voorspellen en waar we het uiterste van onze organisatie verwachten om onze klanten met een warm welkom, goed en gastvrij te bedienen.
Hospitality is een modern woord hiervoor. Vooral bekend uit de horeca omgeving waar wij als burgers het de gewoonste zaak van de wereld vinden, dat je vriendelijk en gastvrij ontvangen wordt en dat alles goed voor je wordt verzorgd en geregeld. Als de ober of serveerster niet met de juiste glimlach je maaltijd komt serveren, vinden we er al snel wat van en zijn deze indrukken bepalend voor de waardering die we uitspreken over de geleverde dienst. Dat geldt ook voor onze dienstverlening van DWT technisch beheer richting haar opdrachtgevers.
Hospitality begint uiteraard met een warm onthaal tijdens een eerste contactmoment, maar het is meer dan dat. Om klanten een topmoment te bezorgen, ze oprechte aandacht te geven en te zorgen dat de samenwerking als een topbeleving wordt ervaren, ook indien ze niet altijd per direct geholpen kunnen worden, vraagt een specifieke wijze van denken en inlevingsvermogen binnen je organisatie.
DWT technisch beheer bv focust zich op de verdere ontwikkelingen binnen haar organisatie op dit vlak. Als service organisatie wil DWT technisch beheer tot de top behoren in haar sector qua dienstverlening en gaan we tot het uiterste om deze positie te behalen en te behouden. Een goede hospitality binnen je organisatie levert een enorme toegevoegde waarde, zowel extern maar ook intern gericht.
Binnen onze contract portefeuille werken we voor meerdere hoteliers en recreatie/vakantie parken. Opdrachtgevers die ook dagelijks met deze materie te maken hebben en waarbij de benodigde hospitality skills tot in de haarvaten doorgedrongen zijn. Wij als service verlenende organisatie streven ernaar om een technisch verlengstuk te zijn van onze klanten en hier dus volledig op in kunnen spelen. Samen met één van de top hoteliers uit onze portefeuille heeft DWT technisch beheer samengezeten om over zijn visie qua hospitality te sparren, maar ook hoe hij deze van ons als leverancier beleeft binnen zijn organisatie.
Hoe mooi is dit?! Samen met een specialist als klant, kijken naar je eigen organisatie, dienstverlening en belevenis als klant en kennisdrager van DWT technisch beheer, gerelateerd tot zijn eigen hotelonderneming. Dit geeft ons weer de nodige inspiratie en handvaten om een topprestatie neer te zetten.
Een samenwerking op maat
Ons team staat voor u klaar om u te helpen naar de juiste oplossing voor uw maatwerk vraagstuk